Rituals – foaming shower gel sensation

I paketet från Glossybox hittade jag den här godingen: En härlig shower gel från Rituals i full storlek. Den doft jag fick heter Orange & Cedar och jag var faktiskt lite skeptisk till en början då det inte är mina favoritdofter. Men, den luktar verkligen gott och, kan jag tycka, lite juligt. Man behöver ganska lite av gelen, och när den kommer i kontakt med vatten förvandlas den till ett härligt löddrande skum – precis som rakkräm. Min hud som är ganska torr så här års mår väldigt bra och den blir mjuk och len.

Rituals använder sig av naturliga ingredienser och har inte testat sina produkter på djur.

Kommentera

