Garnier BB cream

När jag sprang in på H&M i helgen passade jag på att köpa med mig den omtalade BB-krämen från Garnier. Tack och lov! Det här är en produkt som jag fullkomligt älskar!

Det här är ett slags mellanting mellan foundation och färgad dagkräm, känns det som. Konsistensen är otroligt mjuk, len och enkel att applicera. Den ger bra med täckning och är lätt att bygga upp på områden som behöver lite extra. Det känns också att en ger fukt till min torra hud. Jag har hört lite åsikter om att den inte är jättebra om man har väldigt oljig hud och hur det är med den saken kan jag inte svara på, men för mig funkar den toppen!

BB-krämerna har hittills varit mest kända i Asien men har nu hittat till Europa och det här är säkert bara en i raden av de som kommer att dyka upp. Garnier har den i en ljusare och en mörkare nyans och hittas som sagt bland annat på H&M.

Betyg: 5/5

One thought on “Garnier BB cream

Kommentera

