MAC Tendertone Tread Gently

Så har MAC’s tendertone i Tread Gently landat hos mig och min första tanke efter att ha provat den var att jag inte beställt fler! Tread Gently har en härligt, skimmrig gul färg och doftar otroligt gott, fruktigt och sött (jordgubbe och kiwi). Den är väldigt skön att ha på läpparna och ger en fin glans. Jag tycker inte att den känns klistrig utan väldigt behaglig. Har hört lite negativa åsikter om att den kommer i burk, men mig gör det inte så mycket, försöker bara tänka på lite var jag varit med fingrarna innan jag applicerar.

Jag betalade 160 kronor för denna på kicks.se och som sagt, hade de inte tagit slut, eller om jag bott i huvudstaden eller Götet så hade jag snabbt som attans köpt på mig fler färger.

Betyg: 5/5

2 thoughts on “MAC Tendertone Tread Gently

Kommentera

