Colour Breeze Spring Collection

Ett av mina favoritmärken, Clarins, har en härlig vårkollektion ute i butikerna nu. Det jag blir mest nyfiken på är deras flytande rouge!

Produkterna är designade att ge en ”fläckfri” finish med härliga toner. Deras face & blush palett ska ge en matt och mjuk och de tre nyanserna kan blandas eller användas var för sig (vilket jag tycker verkar lite pilligt).

Ögonskuggspaletten kommer i flera olika variationer med 4 nyanser i varje med två små applikatorer som för min del går bort, använder dem sällan utan håller mig till mina borstar. Åh, vad jag vill ha!

Kommentera

