Sigma Cleansing & Polishing Tool

Dags att säga adjö till gammal tråkig hud i ansiktet! Sigma Cleansing & Polishing Tool kommer med tre utbytbara huvuden som ska hjälpa dig att få ett lent och mjukt ansikte (och kropp). Applicera en liten mängd av din egen rengöring på den mjuka borsten för att exfoliera och ta bort gamla hudceller. För borsten på vald hastighet över ansiktet i knappt en minut. Därefter applicerar du din fuktkräm som vanligt. Det här kan du göra antingen innan du lägger makeup på morgonen eller på kvällen, vilket jag föredrar. De andra borstarna kan med fördel användas på kroppen.

Det finns en mängd sådana här produkter på marknaden men Sigma har ett bra pris och man får valuta för pengarna. Jag känner mig verkligen ren och mjuk i ansiktet efter användning. Jag använder den bara på kvällen och med 2-3 dagars mellanrum beroende på hur min hud mår. Förpackningen är tilltalande och man behöver ingen el för att driva eller ladda, bara att byta batterier när det börjar gå slött. Jag älskar min lilla apparat och är glad att Sigma numera även säljer lösa borsthuvuden, vilket de inte gjorde från början.

Pris: 39 dollar (+frakt) , separata borstar 9 dollar

Betyg: 5/5

Kommentera

