Favorite Top Coats

Ett litet axplock av de topplack jag testat, där jag överraskande nog faktiskt inte tyckte att Seche Vite var det bästa, som jag trodde att jag skulle tycka. Nubar Diamont Seal & Shine är det överlack som bäst håller mina nagellack på plats under flera dagar!

Pris: ca 60 kronor (+ eventuell frakt, just nu fritt) hos Beautybay

Some of the top coats I have been trying out. Surprisingly I did not pick the Seche Vite as my favorite but the Nubar Diamont Seal & Shine. It keeps my nails chip-free for days!

Can be found at Beautybay.

One thought on “Favorite Top Coats

Kommentera

