Macademia Natural Oil

När jag vill prova något nytt så brukar jag kolla om det finns resekit att köpa så att man kan prova fler produkter för en billigare peng. När jag ville prova Macademia Natural Oil klickade jag alltså hem detta kit från Eleven.

Kitet innehåller:

Jag har bara hunnit prova produkterna lite grann men är än så länge väldigt nöjd. Hårmasken är underbar! Har också klickat hem ett reseset från Moroccanoil så jag ser fram emot att jämföra de två märkena!

When I want to try out a new brand, I often look for travel kits – more products for less money. So, that’s what I did when I wanted to try the Macademia Natural Oil.

The kit contains of:

So far, so good – I love the hair-masque! I have also purchased the Moroccanoil kit and I look forward to comparing the two brands!

 

One thought on “Macademia Natural Oil

  1. Oh, jag ser verkligen fram att höra vad du tycker om dem! Jag har funderat på att testa flera gånger men sen har jag så himla mycket annat att testa så då blir det inte av😛 Förresten, angående den där länkningen. Jag har länkat till dig med för jag gillar verkligen din blogg!🙂

Kommentera

