Isadora the Wild West Collection

Det är väl ingen som missat att Isadora har släppt sin nya bronzingkollektion – Wild West? Den kom ut i butik vecka 10 och ligger kvar till vecka 20. Jag brukar verkligen gilla deras bronzingprodukter och ser fram emot att köpa hem lite godsaker från den här kollektionen.

I kollektionen ingår:

Glow stick blusher 

    • 11 Bronze kissed

Smooth n’ shine lipgloss 

    • 30 Praline

Perfect moisture lipstick 

    • 160 Golden glitz

Spray-on bronzer face & body 

    • 90 Sun tan light
    • 91 Sun tan

Eye shadow trio 

    • 86 Leopard

Big bronzing powder 

    • 87 Golden tan
    • 90 Bronze tan
    • 91 Dark tan
    • 94 Matte tan
Bronzer brush

One thought on “Isadora the Wild West Collection

  1. Jag har redan glosset (fick på prevent från Isadora) och läpstiftet sedan någon tidigare kollektion. Vann ju bronsingpudret med, så jag har ju en del härifrån ändå, trots att jag inte tänkt att köpa någonting just nu😛 Det enda jag är lite sugen på är nog bronsingborsten, för jag insåg att jag inte har någon sådan och jag vill ju gärna inte använda mina andra borstar till bronsern😛

Kommentera

