L’Oréal Eye Makeup removers

Efter att ha varit trogen mot L’Oréals Eye & Lip Make-up remover Waterproof ganska länge blev jag ”tvungen” att testa en annan när min butik hade slut på min gamle trotjänare. Valet föll på L’Oréal Gentle Eye make-up remover som ska vara väldigt bra för känsliga ögon. Men – nej! Den passar mig inte alls. Den tar helt klart bort make-up men jag får ordentlig sveda i ögonen av den. Trodde först att det berodde på att jag fått in något annat i ögonen, men det är samma sak varje gång. Svider, svider, svider. Vet att många gillar den men som sagt, inte jag och just nu får jag köra på hederlig olivolja tills jag tar mig till affären igen🙂

Betyg L’Oréal Gentle Eye make-up remover: 2/5

Betyg L’Oréal Eye & Lip Make-up remover Waterproof : 5/5

Pris: ca 69 kronor

Ni glömmer väl inte bort utlottningen?

Kommentera

