Maybelline Color Tattoo

Äntligen har de kommit till till min lilla stad, Maybellines Color Tattoo 24 hour eyeshadow. Har gått och spanat efter dessa så länge och när jag hittar dem så har jag inte tid att köpa på mig. Dessa har flitigt omnämnts på youtube som Maybellines svar på Mac’s Paint Pots. Jag älskar dem från Mac så om de här kan leva upp till dem så är de bra. Tyvärr hade de bara två färger i min icabutik, en vit och en asfaltsgrå men de finns i betydligt fler, 10 om jag minns rätt och den ovan, Bad to the Bronze, är jag riktigt intresserad av. Nu hoppas jag bara att Maybellines Bouncy Blushes också hittar hit! Någon som provat Color Tattoos förresten?

One thought on “Maybelline Color Tattoo

Kommentera

