Lite Lush kanske?

Okej, tänkte spendera några kronor denna månad hos Lush. Vad ska jag köpa? Vilka är era favoriter?

One thought on “Lite Lush kanske?

  1. jag ÄLSKAR deras Snow Fairysortiment, men det finns ju bara under november/december/januari om man har tur. Annars luktar It’s raining men helt otroligt av honung och typ karamell eller något, fantastiskt. Skulle vilja hälla i mig hela flaskan. Sen är deras The Olive branch (man känner sig otroligt mjuk efteråt) galet najs. Mamma använder den och jag lånar alltid den när jag är hemma😛

    Sen är jag ju en sucker för deras bubbelbitar, badbomber och tvålar med🙂 Lush alltså❤

Kommentera

