Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser

Det här är en tvålfri, mild rengöringsgelé med silica mikrokulor och cellulosamikrosfärer. Den exfolierar och mjukgör och man får en klar och len hud. Den innehåller även moringafrö-extrakt som avgiftar huden och hjälper till att återställa lystern och den doftar av citrus. Jag brukar trycka fram en liten mängd, löddra upp på fuktad hud och massera den en stund innan jag sköljer av den med ljummet vatten. Ibland använder jag den tillsammans med min Sigma Cleansing & Polishing tool. Jag älskar denna produkt!

Pris: 345 kronor how bland annat Kicks

Betyg: 5/5

2 thoughts on “Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser

Kommentera

