Max Factor Miracle Touch Creamy Blush

Detta kräm-rouge från Max Factor  är enkelt att applicera och tona och passar alla hudtyper, men framför allt dem som har hud som drar åt det lite torra hållet. Pigmenteringen är helt okej, dosan är väldigt liten men det är helt klart ett bra budgetalternativ om man inte vill köpa större och (i mitt tycke) bättre kräm-rouge från exempelvis MAC. På mig håller det sig inte klanderfritt hela dagen men jag känner inte att den försvinner helt och har aldrig brytt mig om att dutta på mer framåt eftermiddagen. Ett bra rouge för pengarna helt enkelt även om jag önskat lite större dosa.

Pris: 90 kronor hos Kicks och Eleven

Betyg: 3,5/5

Kommentera

