Nyfiken på…Bioderma Crealine H2O Micellar Cleansing Water

Okej, jag vet att jag sagt att jag älskar min precleanse från dermalogica, men den här har fått mig så otroligt nyfiken att jag är villig att avstå från ett återköp. Bioderma Crealine H2O Micellar Cleansing Water lär tillhöra rengöringens creme de la creme och lovordas av makeup-artister över hela världen. Lisa Eldridge köper på sig den när hon är i Paris och bär den alltid med sig i sitt kit, så nu är den hemklickad och brevlådan väntar. Det ska bli riktigt spännande att se om hypen stämmer!

Glöm inte bort utlottningen av nagellack från Essie!

Kommentera

