Burt’s Bees Lemon Butter Cuticle Creme

I min Glossybox denna månad fanns den här underbara nagelbandskrämen, som jag faktiskt testat förrut. Burt’s Bees Lemon Butter Cuticle Creme är en intensiv kräm som förstärker och återfuktar naglar och nagelband. Den innehåller citrusolja som är uppfriskande och har anti-irriterande egenskaper som lämnar huden mjuk. dessutom doftar den helt underbart! Jag masserar in naglar och nagelband efter handtvätt och när jag tycker att mina naglar behöver lite extra omvårdnad. Gillar skarpt denna härliga kräm!

Pris: 79 kronor hos Eleven, finns även på vissa apotek

Betyg: 5/5

2 thoughts on “Burt’s Bees Lemon Butter Cuticle Creme

Kommentera

