Too Faced Chocolate Soleil recension

Jag ska villigt erkänna direkt att jag älskar denna bronzer! Den är bland de få som inte får mig att se orange ut i ansiktet när jag använder den. Den kommer i en förpackning som är snygg och känns lite lyxig och den doftar underbart av choklad. Man behöver ytterst lite bronzer på sin borste eftersom den är så pass bra pigmenterad. Andra bronzers kan få min hud att kännas torr och tråkig, det gör inte Too Faced, den lämnar en matt och fräsch yta utan skimmer, vilket jag helst inte vill ha i en bronzer. Den håller i stort sett hela dagen och är lätt att tona ut. Det enda som man måste tänka på är att inte ta för mycket, för då ser det inte bra ut! Och – den funkar faktiskt också bra att använda som ögonskugga i t.ex globlinjen.

Pris: 320 kronor hos Eleven, ca 175 kronnor hos Beautybay (just nu fraktfritt)

Betyg: 5/5

One thought on “Too Faced Chocolate Soleil recension

Kommentera

